<wstecz>dalej

Plan marketingowy

Świadomi potrzeb naszych klientów, kreujemy skuteczne plany marketingowe na miarę możliwości.

Sukces każdego przedsięwzięcia jest zależny od wiele czynników. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć:

- Tematykę i innowacyjność projektu,

- Monitorowanie potrzeb klientów i ich sukcesywne urzeczywistnianie,

- Szybkość i prostotę komunikacji,

- Nieinwazyjne, etyczne i legalne metody autopromocji,

- Profesjonalizm w każdym obszarze prowadzonej działalności.

Świadomi potrzeb naszych klientów, kreujemy skuteczne plany marketingowe na miarę możliwości organizacyjnych, praco- i czasochłonnych oraz finansowym. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dogłębnie analizując jego dotychczasową działalność w sferze promocji i proponując wyłącznie sprawdzone rozwiązania.

Po co mi plan marketingowy?

To pytanie zadaje sobie wiele osób. Na pierwszy rzut oka to tylko wydatek. Gdyby się jednak przyjrzeć bardziej, rysuje się dokument, który pozwoli z jednej strony zebrać myśli, a z drugiej ograniczyć w przyszłości koszty, w tym koszty na działania o charakterze marketingowym.

W planie marketingowym zawarte są niezbędne informacje, które pozwolą na dobór odpowiednich środków komunikacji marketingowej do możliwości finansowo-organizacyjnych prowadzonej firmy. Wśród nich są m.in. dane rynkowe, strategie, działania promocyjne w odniesieniu do różnych sfer działalności firmy oraz harmonogram, który pozwoli uporządkować plany i wskazać osoby odpowiedzialne za wdrażanie poszczególnych etapów planu w życie.

W końcu "każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę." –Ogilvy David

Koszt opracowania planu marketingowego

Koszt opracowania planu marketingowego jest wypadkową indywidualnych potrzeb Zleceniodawcy, terminu realizacji oraz posiadanych danych rynkowych lub ich dostępności.

W celu otrzymania indywidualnej wyceny projektu wyślij e-mail na adres: kontakt@grupabalana.pl