<wstecz>dalej

Pozycjonowanie stron internetowych

Naj

Ręczne pozycjonowanie strony firmowej, jak również sklepu internetowego, portalu branżowego i bloga, gwarantuje stabilny wzrost pozycji pozycjonowanej strony w Google znacznie zwiększając liczbę odwiedzających witrynę klientów.

"SEO is not something you do anymore. It’s what happens when you do everything else right." - Chad Pollitt

Dlaczego tak się dzieje?

Po pierwsze, ręczne pozycjonowanie strony przejawia się pozycjonowaniem witryny bez wykorzystania m.in. takich narzędzi jak np.: programy do pozycjonowania i mieszarki słów, które w dzisiejszych realiach i umiejętnościach wykrywania nieuczciwych praktyk oraz automatyzacji procesów pozycjonowania często powodują nie wzrost, a spadek pozycji pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Można zatem uznać, że ręczne pozycjonowanie strony daje większą pewność, że pozycja strona jest niezagrożona, jeżeli pozycjonowanie będzie realizowane z głową.

Po drugie, katalogowanie stron często wymaga rejestracji w katalogu lub dokonania opłaty, których program do pozycjonowania nie jest w stanie samodzielnie pokonać. W ten sposób omija dany katalog (często bardzo wartościowy) i skupia się na katalogach o niższej wartości.

Po trzecie, osoba dodająca witrynę do katalogu ma realny wpływ na to, w jakim katalogu (wartościowym z punktu widzenia pozycjonowania lub nie) dana strona się znajdzie, w jakiej kategorii i wreszcie, jak będzie skonstruowany wpis aby w pełni spełniał warunki regulaminu danego katalogu, zwiększając szansę na akceptację zgłaszanej w nim witryny.

Zaledwie te trzy argumenty (choć jest ich zdecydowanie więcej) wpływają na wzrost liczby osób i firm zainteresowanych ręcznym pozycjonowaniem swojej strony internetowej.

Czy taka usługa ręcznego pozycjonowania strony jest dla każdego?

Odpowiedź brzmi nie. Źle zoptymalizowana witryna, puste podstrony lub dotychczasowe błędy popełnione względem pozycjonowania powodują, że dana strona/sklep/portal/blog uzyska niższy TR (Trust Rank) czyli wskaźnik zaufania, który Google określa dla każdej witryny osobno i m.in. na podstawie którego ustala aktualną pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

Co więcej, usługa ręcznego pozycjonowania strony jest droższa od usług świadczonych przez tysiące firm pozycjonujących, chociażby z powodu, że wymaga poświęcenia czasu przez realnego, istniejącego specjalistę (a nie program do pozycjonowania), który odnajdzie m.in. właściwy katalog, opracuje odpowiedni wpis wykorzystując w odpowiednim układzie słowa kluczowe i często dokona opłaty aktywacyjnej, a także z faktu, iż poza katalogowaniem, będzie zobowiązany do wykonania szeregu innych czynności, na które składa się ręczne pozycjonowanie strony.

Jakie można uzyskać efekty wykorzystując ręczne pozycjonowanie strony?

Efekt ręcznego pozycjonowania w tym przypadku portalu internetowego przedstawia poniższa tabelka, która stanowi screen statystyk jednego z portali którymi zarządzamy, z narzędzia Google Webmaster Tools.

Jak widać, duża liczba kliknięć (czyli wejść na portal) wynika z wysokiej pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania.

Jaki jest koszt ręcznego pozycjonowania strony?

Cennik jest ustalany indywidualnie, m.in. w zależności od typu witryny, jej budowy, słów kluczowych, konkurencyjności fraz oraz rzeczywistych potrzeb zleceniodawcy.

Rozliczamy się na podstawie faktury VAT za usługę trwającą miesiąc kalendarzowy.

W zależności od ww. parametrów, pierwsze zadowalające efekty można uzyskać już po pierwszych kilku miesiącach.