<wstecz>dalej

Copywriting branżowy

W obecnych czasach prawdziwą wartość stanowią niepowtarzalne, profesjonalnie przygotowane artykuły.

Lekkie pióro, bezbłędna pisownia oraz rzetelne podejście do realizowanych zleceń to zaledwie podstawa. Dzieło, które obejmuje copywriting branżowy, poparte musi być specjalistyczną wiedzą - wiedzą branżową. W przeciwnym wypadku, artykuł branżowy będzie tylko z pozoru branżowy, a Zleceniodawca będzie tylko z pozoru usatysfakcjonowany.

Czym zatem jest copywriting branżowy?

To nic innego jak opracowywanie profesjonalnych tekstów (artykułów) dla konkretnej branży (kosmetyka, trychologia, pszczelarstwo, handel internetowy, itp.), które mogą mieć zastosowanie m.in. w profesjonalnych portalach internetowych, w prasie czy ulotkach informacyjnych. Pisanie artykułów branżowych wymagających specjalistycznej wiedzy bez przygotowania merytorycznego to strzał w stopę lub kop w otwarte drzwi.

Usługa copywritingu branżowego - dlaczego warto zlecić profesjonalnej firmie?

Chociażby dlatego, że specjalizuje się w konkretnych branżach i/lub współpracuje z ekspertami różnych branż, dzięki czemu gotowy tekst będzie charakteryzował profesjonalizm opracowania i wiarygodność względem kwestii merytorycznych.

Jaka jest cena takiej usługi?

Realizacja każdego zlecenia jest uzależniona przede wszystkim od indywidualnych potrzeb klienta, branży w której funkcjonuje oraz deadline'u.

Rozliczenie następuje według zawartych w umowie stawek, za wielokrotność 1000 znaków (licząc wraz ze spacjami). Każdorazowo wystawiana jest faktura VAT.

Jak zlecić pisanie artykułów branżowych wymagających specjalistycznej wiedzy?

Najłatwiej pisząc na adres: kontakt@grupabalana.pl i wskazując każdorazowo:

- branżę, której mają dotyczyć teksty;

- tematykę (konkretne tematy i/lub ich zakres);

- specyfikację techniczną (wymagania względem przyjętego stylu, czcionek, wcięć, etc.);

- deadline (termin, do którego zlecenie musi zostać zrealizowane).