<wstecz>dalej

Prowadzenie fanpage na Facebooku

Ktoś kiedyś powiedział, że "jeżeli nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz"...
i faktycznie miał rację.

Firmowy fanpage na Facebooku to nie tylko wizytówka w najpopularniejszym portalu społecznościowym. To również okazja do zbudowania wiarygodności marki i odpowiednich relacji z klientami. Wiemy, jak to zrobić dobrze!

Po co mojej firmie fanpage?

Powodów jest wiele ale do najważniejszych należy zaliczyć:

Jak samodzielnie założyć fanpage na Facebooku?

W artykule pt. Jak założyć własny fanpage na Facebooku?, wskazano krok po kroku jak w prosty i bezpłatny sposób stać się właścicielem fanpage.

Prowadzenie fanpage jest proste, po co mam komuś to zlecać?

Zgadza się. Prowadzenie fanpage na Facebooku jest proste. Niemniej kiedy firma zaczyna się rozwijać, pojawiają się nowe, lepiej płatne zlecenia, często marginalizuje się działania o charakterze marketingowym. Wraca się do nich dopiero wtedy, kiedy przedsiębiorstwo zaczyna tracić płynność finansową, gdy na poczcie internetowej brak nowych zapytań ofertowych, a telefon milczy jak grób.

Czas - to jeden, koronny argument. Drugi odnosi się do profesjonalizmu. Nie każdy potrafi dotrzeć poprzez portal społecznościowy do swoich klientów, a tym bardziej nawiązać z nimi kontakt.

Po trzecie zaś, czasem trzeba skorzystać z płatnych funkcji serwisu (precyzyjniej - reklam), a to przy braku wiedzy i doświadzenia może poza brakiem oczekiwanego rezultatu, okazać się bardzo kosztowne.

Czy poradzimy sobie z profesjonalnym prowadzeniem fanpage?

Naturalnie. Prowadząc kilka dużych portali internetowych nabyliśmy praktyczną wiedzę i doświadczenie w zakresie mediów społecznościowych. Już dawno doceniliśmy potęgę komunikacji z wykorzystaniem Facebooka, Google+ czy Twittera, co przełożyło się na niewątpliwy sukces m.in. takiego serwisu internetowego jak PortalPszczelarski.pl

Osoba, która dodaje wpisy na oficjalnym koncie firmy powinna mieć świadomość ogromnej odpowiedzialności, która na niej spoczywa. Z jednej strony musi znać od podstaw firmę, zakres jej działania, oferowane produkty i usługi, zaś z drugiej strony musi w sposób kulturalny i nienamolny sprawić, że ktoś zechce zapoznać się z prezentowanymi wpisami. Jesteśmy tego świadomi i w taki sposób obsługujemy powierzone nam fanpage.

Koszt prowadzenia fanpage przez wyspecjalizowaną firmę

Wycena usług prowadzenia fanpage zawsze uzależniona jest od kilku kwestii:

- czy usługa ma dotyczyć nowego czy istniejącego już fanpage,

- jaki ma być cel prowadzenia fanpage (komunikacja z klientami, dodawanie newsów, pozyskiwanie lajków, etc.),

- jakiej branży dotyczy profil,

- czy Zleceniodawca posiada materiały graficzne, które będą publikowane na fanpage'u,

- liczby dodawanych wpisów dziennie,

- na jaki czas planowana jest współpraca.

Każdorazowo wystawiamy fakturę VAT za zrealizowaną usługę.

Jak zamówić prowadzenie fanpage?

Wysyłając e-mail na adres: kontakt@grupabalana.pl z odpowiedziami na ww. pytania.